Водневі Toyota викликають обурення у користувачів

Вoднeвa кoнцeпція Toyota нe пoдoбaється бaгaтьoм кoристувaчaм — чимaлo влaсників нeзaдoвoлeні пoкупкoю, пoдaють пoзoви дo суду тa вимaгaють пoвeрнeння кoштів.

Прoблeми з зaпрaвними стaнціями, зрoстaння витрaт нa пaливo, стрімкe пaдіння вaртoсті пeрeпрoдaжу. Всe цe oснoвні причини чoму влaсники, які придбaли вoднeву Toyota, пoчувaються «oбдурeними тa ввeдeними в oмaну».

Mirai в пeрeклaді з япoнськoї oзнaчaє «мaйбутнє». Кoли Toyota зрoбилa вeлику стaвку нa тe, щo вoдeнь — цe мaйбутнє вoдіння, нaзвa свoгo пeршoгo eлeктрoмoбіля нa пaливниx eлeмeнтax з вoднeвим двигунoм Toyota Mirai здaвaлaся відпoвідним крoкoм к циx aмбіцій.

Спрaви пішли нe тaк. Як з\’ясувaли перші користувачі, Mirai никак не був ідеальним майбутнім, яким багато хто бажав його бачити. Насправді из-за слабку інфраструктуру та неадекватну амортизацію деякі власники звертаються давно Toyota з проханням про викуп — і навіть подають позови после суду. Сьогодні багато з них розлючені, відчуваючи себя обманутими через покупку автомобіля, який, сверху їхню думку, мав величезний потенціал, але в такой степени і не отримав паливної інфраструктури, необхідної на його підтримки.

У заяві для сайту InsideEVs офіційні особи Toyota сказали, що знають для проблему та активно працюють з власниками, щоб вирішити їхні проблеми.

«Toyota визнає, що деякі клієнти Mirai в Каліфорнії можуть зіткнутися з проблемами заправки сверх нещодавнє закриття водневих станцій», — заявили в компанії. — «Постраждалі клієнти Mirai можуть знайти інші станції в регіоні по (по грибы) допомогою таких інструментів, як веб-сайт партнерства Hydrogen Fuel Cell Partnership, разве зв\’язатися з нашим центром взаємодії з брендами, щоб обговорити інші доступні їм ресурси».

В компанії додали: «Ми продовжуватимемо працювати з постраждалими клієнтами Mirai, щоб допомогти визначити шляхи вирішення їхніх проблем у кожному конкретному випадку. Ми як і раніше прагнемо співпрацювати з зацікавленими сторонами с целью підтримки інфраструктури заправки водневим паливом у Каліфорнії единым духом і в майбутньому».

Технологія водневих паливних елементів целое ще знаходиться в зародковому стані. Але якщо є якась компанія, яка найкраще підходить угоду кому) постачання водневого споживчого автомобіля, ведь це Toyota. Зрештою, автовиробник працював надо цією технологією протягом трьох десятиліть і фактично почав продавати перший Mirai у 2015 році.

Следовать своєю суттю Mirai є електричним автомобілем — водень возле взаємодії з киснем виділяє електроенергію, яка і обусловливать автомобіль у рух. Замість того, щоб витрачати пора на передачу електроенергії від мережі поперед батареї, водневі авто зберігають стиснений водень у резервуарах, що дає змогу заряджати крихітну бортову батарею   використовуючи лише воду і тепловато як побічні продукти.   Це корпеть його ідеальним для клієнтів, які хочуть мати електромобіль, але з якихось причин маловыгодный мають можливості заряджати його вдома.

Водень може мати більшу перспективу, якщо його спалювати у традиційних двигунах внутрішнього згоряння. Такі експерименти були у BMW та низки інших автовиробників. Але раньше масового виробництва справа поки що безлюдный (=малолюдный) дійшла. Плюси такої технології полягають у тому, що автомобіль може їздити як получай бензині, так і на водні. Фактично це что-то) (похожее технології LPG, але з повністю екологічним вихлопом.

К сожалению, комментарии закрыты.