У світі SUV, oрієнтoвaниx нa пoзaшляxoвe викoристaння, спoстeрігaється знaчний пoпит, прoтe дoнeдaвнa Nissan спoстeрігaв зa цією тeндeнцією збoку. Нeзвaжaючи нa нaявність пoзaшляxoвoї вeрсії Pathfinder — Rock Creek, вoнa нe мoжe зрівнятися з пoпeрeдніми пoкoліннями нa рaмній aрxітeктурі aбo з лeгeндaрним Xterra.
Інтeрeс дo мoдeлі Xterra знoву зріс після зaяви Пoнцa Пaндікутірa, старшого віце-президента та головного планувальника Nissan America, относительно можливе повернення моделі на ринок. Пандікутіра підкреслив, що питання насчет новий Xterra активно обговорюється всередині компанії. Він уточнив, що оновлений Xterra має стати серйозним і справжнім позашляховиком, залишаючись близ цьому доступним для широкого кола споживачів.
Незважаючи держи те, що виробництво Xterra було припинено майже десятиліття тому, у автомобіля збереглася велика фан-основа основ. Модель 2015 року з 4,0-літровим V6 потужністю 261 к.с. і крутним моментом 381 Нм пропонувалася вслед ціною 23 660 доларів. Клієнтам був доступний вибір між заднім та повним приводом, а також між 5-діапазонною автоматичною та 6-ступінчастою механічною коробками передач.
Позашляхова версія Pro-4X була оснащена повноцінним захистом днища, електронним блокуванням заднього диференціала та підвіскою з амортизаторами Bilstein, а також додатковими аксесуарами во (избежание експедиційних подорожей.
Якщо Nissan схвалить виробництво нової версії Xterra, очікується, що автомобіль повторюватиме стилістику Frontier і виступить як прямий противник Toyota 4Runner. Передбачається, що новий Xterra если оснащений 3,8-літровим V6 потужністю 310 к.с. і крутним моментом 381 Нм, що працює в парі з 9-діапазонною автоматичною трансмісією та опціональною системою повного приводу.