Hyundai і KIA спільнo пoдaли пaтeнт нa систeму oчищeння зoвнішніx дaтчиків трaнспoртниx зaсoбів, тaкиx як LiDAR. Oднією з її гoлoвниx іннoвaцій є викoристaння дoщoвoї вoди. Винaxід був пoдaний дo Бюрo пaтeнтів і тoргoвиx мaрoк СШA.
Дaтчики LiDAR нaсaмпeрeд відомі своєю підвищеною точністю порівняно з більш простими системами. Однак, близ потраплянні води, чи невеликої кількості бруду сверху сенсор вони повністю перестають працювати, ретранслюючи некоректні дані.
Ориентация очищення датчиків включає блок збору дощової води, яка стікає за лобовому склі, насос для подачі зібраної дощової води та коалиция охолодження повітряного компресора.
Оскільки дощова струя охолоджує повітряний компресор у Hyundai, конструкція позбавлена потреби в окремому резервуарі в (видах охолодження. Використовуючи цю дощову воду, пристрій исполнение) очищення поблизу датчика подає рідину, либо повітря для очищення датчика. Братство збору дощової води встановлюється під капотом.
Для відміну від камер, датчики LiDAR можуть виявляти небезпеку держи відстані понад 1000 метрів, даючи автомобілю, альбо водієві набагато більше часу про маневру. Як і з будь-якою запатентованою технологією, ради її успіх можна буде говорити лише тоді, якщо вона если запущена у виробництво.