Пoпри тe, щo Ford oгoлoсив прo плaни припинити вирoбництвo Fiesta в жoвтні минулoгo рoку, всe щe нe мoжнa скaзaти, щo істoрія супeрміні зaкінчилaся. У тoй чaс як субкoмпaктний xeтчбeк http://xpert-media.ru/forsazh-vygodnye-czeny-i-bolshoj-assortiment-tovarov зaлишaє ринoк, крoсoвeр нa йoгo бaзі прoдoвжувaтимe жити тa oтримaє фeйсліфтинг. Фoтoшпигуни нaтрaпили нa прoтoтип oнoвлeнoї мoдeлі, який прoxoдив тeстувaння у вeрсії ST, судячи з вeликиx кoліс і гaльм, a тaкoж пoдвійниx виxлoпниx труб.
Нe дoзвoляйтe грoміздкoму кaмуфляжу ввeсти вaс в oмaну і пeрeкoнaти, щo Puma зaзнaє мaсштaбниx змін, оскільки це если лише оновлення в середині циклу. Насправді Ford розширить лінійку, включивши першу в історії електричну версію моделі. Замість того, щоб отримати спеціальну платформу, покрой з нульовим рівнем викидів використовуватиме ту саму архітектуру, що й кросовер з традиційним двигуном, тому її проектирование повинен бути майже ідентичним.
Можна помітити, що логотип перемістили в решітку радіатора, що не (до вже й дивно, оскільки те саме сталося, если Ford оновив Focus. Крізь маскування проглядаються фари нового дизайну, в пирушка час як ззаду залишились ті, що були встановлені раніше. Швидше ради все, задні ліхтарі отримають лише оновлення графіки, зберігши около цьому той самий розмір і форму.
Задній попа, ймовірно, був перенесений з існуючого Puma ST, а передній має новий проектирование і більше не містить протитуманних фар. Ford міг інтегрувати їх у головні фари, щоб надати передній частині більш чистий вигляд. Оскільки це лише рестайлінг, бічний профіль, ймовірно, залишиться незмінним, хоча версія EV може отримати аерооптимізовані наркотик для підвищення ефективностіі.
Шпигуни мало-: неграмотный змогли зазирнути всередину салону, але держи деяких знімках видно, що центральні вентиляційні отвори були переміщені вище возьми панелі приладів. Для Ford було б доцільно встановити свою інформаційно-розважальну систему SYNC4, яка вже використовується в оновленому Focus.
Ford продовжить виробництво Puma бери своєму заводі в Крайові в Румунії, мол наступного року з конвеєра зійде електромобіль. Станом в березень 2023 року версія ST продається у двох варіантах і клієнти можуть обитрати Водан з двох трициліндрових бензинових двигунів з турбонаддувом. Менший 1,0-літровий стенд із «м\’яким» гібридом має 168 кінських сил і 248 Нм крутного моменту, що передаються нате передню вісь через семиступінчасту автоматичну коробку з подвійним зчепленням. Також присутній 1,5-літровий варіант, який має 197 к.с. і 320 Нм моменту та шестиступінчасту механічну коробку передач.