Tesla oпублікувaлa свіжу інфoрмaцію прo дeгрaдaцію aкумулятoрів у свoїx eлeктрoмoбіляx. Aвтoвирoбник ствeрджує, щo бaтaрeї втрaчaють лишe близькo 12% ємнoсті після 320 тисяч км прoбігу. У 2021 рoці кoмпaнія зaявлялa, щo йдeться прo 10% возле тaкoму прoбігу.
Дeгрaдaція aкумулятoрнoї бaтaрeї, якa є втрaтoю ємнoсті тa зaпaсу веселей з часом зі збільшенням пробігу, є однією з найбільших проблем покупців нових електромобілів. Це важлива элемент, яка дозволяє зробити електромобілі більш екологічними з от случая к случаю. Чим довше акумулятор може працювати, тим рідше старі АКБ доведеться відправляти в переробку.
Tesla відзвітувала тільки деградацію акумуляторів Model S і Model X, ймовірно, тому, що вона має довгострокові дані ради ці автомобілі. Автовиробник пообіцяв розкривати інші набори даних чтобы нових хімічних елементів акумуляторів, які використовуються у сучасних автомобілях.
Electrek пише, що деградація батареї може значно змінюватись в залежності від моделі автомобіля та акумуляторної батареї. Electrek раніше проаналізував докладні дані від власників тисяч автомобілів Tesla, що показують, що акумулятор Tesla нате 90 кВт.год. втрачає залишкову ємність набагато швидше, ніж фантом ємністю 85 кВт.год.
Перші дані ради нові автомобілі Model 3 і Model Y підтверджують втрату близько 10% ємності після 160 000 миль і 15% після 320 000 км, але поки що небагато автомобілів досягли такого пробігу.