Нa пoчaтку липня цьoгo рoку швeдський вирoбник eлeктрoмoбілів NEVS AB (New Electric Vehicle Sweden) прeдстaвив прoтoтип NEVS Emily GT. Eлeктрoмoбіль із зaпaсoм xoду 966 км рoзрoбилa групa інжeнeрів Saab Automobile, якa пeрeйшлa у влaсність NEVS у 2012 рoці. Нoвий влaсник прoдoвжив рoбoту нaд eлeктричнoю вeрсією Saab 9-3, aлe до самого серії справа не дійшла.
У липні 2019 року, після декількох років марних намагань повернутися сверху ринок, NEVS AB перейшла у повну власність багатопрофільного китайського інвестиційного холдингу Evergrande Group. По (по грибы) два роки стало відомо, що помощью фінансові проблеми Evergrande спробувала продати автомобільний підрозділ різним китайським інвестиційним фірмам.
Щоб запобігти банкрутству, для початку 2023 року NEVS оголосила для перехід у «режим сплячки» та звільнення 95% співробітників. Але це мало-: неграмотный завадило компанії презентувати прототип спортивного седану Emily GT з чотирма сердце-колесами, батареєю ємністю 175 кВт.время та запасом ходу 966 км. Це була остання спроба залучити інвестора і вона спрацювала. Як говориться в нещодавньому звіті Saab Planet, невідомий інвестор придбав проєкт «Емілі».
Подробиці угоди без- уточнюються. Відомо тільки, що складальне підприємство в Тролльхеттані, Швеція, знову розпочне роботу.