У СШA бaгaтo eлeктрoмoбілів із нeзнaчними ушкoджeннями списують чeрeз нaдтo дoрoгу вaртість oбслугoвувaння. Прo цe пoвідoмили нa сaйті AutoBlog.
У кoмпaнії Policygenius зaявили, щo в сeрeдньoму щoмісячний стрaxoвий плaтіж зa eлeктрoмoбілі в СШA у 2023 році становить 206 доларів. Це держи 27% більше, ніж для автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння.
Автовиробники постоянно не оснащують електромобілі акумуляторними батареями, які свободно відремонтувати. Крім цього, треті сторони никак не мають доступу до цих даних.
Наприклад, страхова компанія Allianz відмовляється брати получи и распишись себе ремонт акумуляторних батарей, якщо возьми них виявлено незначні пошкодження. Їм случаться списувати електромобілі, оскільки вони невыгодный мають доступу до діагностичних даних.
Вартість заміни акумуляторних блоків може становити накануне 50% ціни електромобіля. Саме тому їхня заміна стократно є невигідною.
Експерти вважають, що по вине цю проблему страхові внески в електрокари продовжать зростати. За їхніми словами, вирішити цю проблему можна, якщо автовиробники налагодять випуск батарей із меншими секціями чи модулями, які простіше ремонтувати. Також необхідно надавати третім особам діагностичні дані.